3 תשובות
כי אתה מכליל.
.
אנונימית
יש כאלה שקשה להן להתמודד עם רגשות של אחרים, לפעמים סתם כי הן לא יודעות איך או לא בא להן, ולפעמים כי זה אומר שהן צריכות להתמודד עם רגשות שלהן שקשה להן איתם
אנונימית
באותו הנושא: