3 תשובות
נראה לי זה משקית שלישות (לא מצאתי משהו אחר).
מה עושים? טיפול בחיילים בעיקר. קליטה של חיילים חדשים ליחידה, הוצאה לקורסים, דוח 1 (נוכחות). הרבה טלפונים למפקדים.
יציאות זה תלוי איפה תשובצי. אני יצאתי חמשושים כי חוץ מתורניות מטבח ודברים כאלה אין סיבה להשאיר אותך בבסיס אם זה לא מקרה חרום, אבל שוב, אי אפשר להתחייב על כזה דבר. בכל מקרה אם את במצב שאת צריכה לצאת חמשושים או לעשות יומיות ודברים כאלה, זה לא תפקיד שימנע ממך.
זה הכל תלוי בך אם יהיה לך טוב ואם תרגישי בנוח. תתרגלי לדבר הרבה בטלפון, זה מה שבטוח.
מה עושים? טיפול בחיילים בעיקר. קליטה של חיילים חדשים ליחידה, הוצאה לקורסים, דוח 1 (נוכחות). הרבה טלפונים למפקדים.
יציאות זה תלוי איפה תשובצי. אני יצאתי חמשושים כי חוץ מתורניות מטבח ודברים כאלה אין סיבה להשאיר אותך בבסיס אם זה לא מקרה חרום, אבל שוב, אי אפשר להתחייב על כזה דבר. בכל מקרה אם את במצב שאת צריכה לצאת חמשושים או לעשות יומיות ודברים כאלה, זה לא תפקיד שימנע ממך.
זה הכל תלוי בך אם יהיה לך טוב ואם תרגישי בנוח. תתרגלי לדבר הרבה בטלפון, זה מה שבטוח.
אני בטוחה שלא תסבלי
שואל השאלה:
תודה רבה אני מקווה שלא אסבול שם
תודה רבה אני מקווה שלא אסבול שם
אנונימית
באותו הנושא: