10 תשובות
בפני מישהו אחר- אתמול
לבד- אתמול
:0
בכיתי היום ליד המורה שלי למדעים בסוף היום בבית הספר
שבועיים + בערך
והייתי לבד

(אבא שלכם יגיב רק הוא יקבל פרח נכון?)
לא זוכרת מתי בכיתי ליד מישהו
עם עצמי גם לא זוכרת
יו
לפני אמא שלי שבוע שעבר
בפני מישהו אחר- לא זוכרת, זה היה די מזמן.

לבדי- אתמול בלילה

לצערי בזמן האחרון אני בוכה הרבה מהרגיל
היום לא יודעת אני בוכה כל הזמן כי קשה לי בעיקר בלילות וזה מאוד לא כיף
מישהו אחר משהו כמו שבוע ולבד כל הזמן בערך
שלשום
אנונימית