4 תשובות
מגזימים בממשלה
כיף להם
שזה טוב. הם גם נסגרו נקודתית ולא בהכללה של כולם בבת אחת. הם מונעים הפצה נוספת של הוירוס רק במקומות שבהם ראו שיש סיכונים או שאומתו חולי קורונה
לי כיף בבית
באותו הנושא: