9 תשובות
לא
שואל השאלה:
נשמות סתם שאלתי בכללי מענין מה הנוער חושב
נשמות סתם שאלתי בכללי מענין מה הנוער חושב
אנונימי
כן
אני לא הצלחתי ללמוד כמו שצריך מהזום
אני לא הצלחתי ללמוד כמו שצריך מהזום
כן, כי אני יתחרפן בבית אז אני מעדיפה שש שעות להרקב בכיתה ולהיות בידיעה שאני לא יריב עם אף אחד מאשר להתקע עם אמא שלי חיחיחי
כן בטח החופש הגדול יהיה כמו הבידוד גם ככה אי אפשר לצאת לשום מקום
לא
שמחתי לעזור,
yolo
שמחתי לעזור,
yolo
חחח לא
לא
באותו הנושא: