3 תשובות
אני יודעת מאבא שלי שמשתמש (כן לאבא שלי יש חצקונים לול) שזה עבר לו תוך 8 חודשים לגמרי
אנונימית
אני לא זוכרת מתי ראיתי שיפור, אני בדיוק בסוף הטיפול ויוצאים לי פעם ב... אני רק יכולה להגיד דבר אחד זה כנראה אינדיבידואלי אבל העור שלי כן נוטה להצטלק לכן אל תצפי שאחרי שתסיימי את הטיפול העור שלך יהיה חלק- כנראה שעדיין יהיו לך סימנים וצלקות שתצטרכי לטפל בהם אבל מבחינת הפצעים עצמם זה כן יוצא פעם ב ולא כמו שהיה לפני הטיפול
אני ראיתי שינוי אחרי משהו כמו חודשיים
באותו הנושא: