3 תשובות
זה עניין של טעם...
כןן^^
גם אני קיבלתי עליו מלא מחמאות והריח שלו מושלם וגם יש בו סוג של שימר כזה וזה נראה מהמם על הגוף.
יש אחד בצבע ורוד ואחד בצבע שמנת לדעתי השמנת עם ריח יותר טוב מהורוד.
גם אני קיבלתי עליו מלא מחמאות והריח שלו מושלם וגם יש בו סוג של שימר כזה וזה נראה מהמם על הגוף.
יש אחד בצבע ורוד ואחד בצבע שמנת לדעתי השמנת עם ריח יותר טוב מהורוד.
במהדורת נצנצים שלהם וואו הריח וניל קיבלתי עליו מלא מחמאות וגם זה שימר לא רק בושם
אנונימית
באותו הנושא: