7 תשובות
אי אפשר לדעת מה יהיו ההנחיות מחר
לדעתי יבטלו
לא במשצים אבל אני בצופים וביטלו לנו את המחנק
יש מצב שכן יבטלו
יש מצב, אני מדריכה בבסיסי השנה אז ממש מקווה שלא יבטלו.
סך הכל את ההכשרה בכל מקרה תעברי, ואם את עולה להנהגה ומתקבלת להדריך בקורסים תוכלי לחוות אותם כמו שצריך :)
זאת השנה, זה יעבור.
אין כל כך מה לעשות.
yolo
שואל השאלה:
איזה באסה :(
ממש חיכיתי לקורס מתקדם
אנונימית
לדעתי כן יבטלו, או שיעשו (בזום) - זה אפשרי...
שמחתי לעזור,
yolo