13 תשובות
לא מוריד אבל תמיד כדאי להשקיע קצת בדברים אחרים ליתר ביטחון!
לי זה בסדר
אבל העיקר שלא יהינ לו חור בהשכלה בסיסית כאילו...
שואל השאלה:
לא אין חור בהשכלה אפילו כיתה מדעית אבל ציונים 70 וזה כי אני מתעסק בעיקר במה שכתבתי
אנונימי
זה לא מוריד ואפילו מעלה שאתה כבר יודע באיזה כיוון אתה רוצה ללכת בחיים שלל
אם אתה רוצה להצליח בשוק ההון אתה חייב 5 יחידות מתמטיקה ולפחות 4 יחידות באנגלית
אחי עובד בזה אז אני יודעת
אהה אוקיי אני טועה.
כנראה שאת לא יודעת מה זה שוק ההון
שואל השאלה:
ספורט זו אהבה, יש לי רמת אנגלית גבוהה ומתמטיקה גם טובה, אבל אין לזה שום קשר לשוק ההון באמת שום אבל שום קשר
אנונימי
שואל השאלה:
להיות קצת טוב באחוזים וללמוד איך לנתח גרפים במהירות וידע בסיסי באנגלית שאתה יכול לקרוא כתבות וזהו
אנונימי
נשמה שוק ההון זה כפסים חייב מתמטיקה
שואל השאלה:
וואלה לא, הדבר העיקרי שצריך לדעת זה איך לקרוא גרפים ואחוזים
אנונימי
שואל השאלה:
גם אם היית מבינה עוד קצת בשוק ההון כתבתי מסחר בשוק ההון, לא השקעה, בהשקעה צריך קצת יותר ידע כי מנתחים גרפים לאורך גדול, למרות שגם זה לא בעיה... אבל ספקולציה שזה בעצם מסחר אפשר להגיד, יש הבדל עצום ביניהם, אני יכול לפרט בפרטי
אנונימי
לא מוריד