18 תשובות
אני
מערכת מיושנת שלא מתאימה לשנת 2020
כשמסיימים יב אתם קולטים כמה כל מה שלמדתם לא יעזור לכם בחיים וסתם בזבזתם 12 שנים מהחיים שלכם כדי ללמוד איך להיות רובוט ממושמע

שתשתנה שילמדו כבר דברים מועילים כמו איך להיות אנשים טובים או איך להתנהל נכון בחיים
אנונימי
שואל השאלה:
צודק
שואל השאלה:
חחח
שואלת השאלה
רק שתדעי את יכולה לערוך תשובה עם החץ הקטן למעלה

שיש בתשובה
אנונימי
כולם. הבעיה שלרובם אין שום מודל חלופי בראש אלא רק קריאה מעורפלת ובנאלית לשינוי.
אני
אני חושבת שצריך להרוס את כל מערכת החינוך ולבנות הכל מחדש בשיטה שונה לגמרי
אנונימית
נראה לי שיותר פשוט לשאול מי לא
במקום להגיד צריכה להשתנות.
תתחילו לשנות, תחשבו על פתרונות, תציעו רעיונות.
אל תגידו צריכה להשתנות - ואתם בעצמכם תעשו כלום.
אנונימי
יש לי כלכך הרבה פתרונות ורעיונות חבל שהאנשים מלמעלה לא מקשיבים.. יאמר לזכות הבית ספר שלי ששנה הבאה מייסמים מה שהצעתי ויהיו לנו שעתיים שבועיות במקום שיעורים אחרים מפגרים שבהם אנחנו נלמד על נושאים כמו כריזמה איך לדבר מול קהל איך להתנהל פיננסית נכון (כאשר כל מי שיבוא להרצאה יהיה מומחה בתחומו)...
מיישמים*
אנונימי
כל ההפגנות והדברחם שעושים לא מזיזים למשרד החינוך
אנונימי
עוד פעם - הפגנה לא הפתרון, לבכות זה לא פתרון.
תציע פתרון - איך לדעתך משרד החינוך צריך להתנהל
ואל תגיד שיבטלו את בית הספר לתמיד או משהו תהיה רציני וריאלי

נגיד שבוע שעבר היו לי 3 מבחנים באותו שבוע ו2 מהם בגרות (כיתה י) וזה היו מקצועות די מסובכים (מתמטיקה, תנך, היסטוריה - 2 מקצועות רבי מלל, ללמוד ולזכור כל כך הרבה בהפרשים של יומיים זה מורכב
אז בהתחלה כל הכיתה התחילה לבכות - ואי איזה חרא מה זה השטויות האלה - וזה לא עזר בכלום.
כי המורים אמרו שזה לא תלוי בהם ולחץ זמן וכל מיני שטויות
אני באתי עם פתרון למנהל שהיה מקובל על כל התלמידים , והמנהל אישר לי את הרעיון מפה לשם השבוע הזה היה ממש הוקל
אנונימי