7 תשובות
הולכת זה לא עוזר לי אבל כן כיף לפרוק
הייתי אצל מטפלת לאומנות, האמת פשוט לא הרגשתי ממש בנוח לדבר ולהיות אני, בסופו של דבר לא באתי.
נימצאת, רק שבנתיים זה לא עוזר לי כי אני רק בהתחלה
אני הולכת לפסיכולוגית וזה כיף והיא עוזרת לי להתמודק עם דברים ואני רק מחכה לפגישות איתה
הולכת, דבר מדהים ועוזר לי מאוד. רק מחכה לפגישות
הייתי אצל כמה פסיכולוגים, אני פשוט לא מאמינה בשיטת טיפול הזה ןכרגע אני לא נמצאת בשום מסגרת טיםולית
לא הולכת
אבל הייתי רוצה
באותו הנושא: