7 תשובות
מה חשבת שיהיה מחלקים שוברים במתנה אנשים הולכים לנצל את זה
זה כמו שקרה ליפני שבועיים בערך עם קניון שרונים שחילקו 100 שח לכל החניות שלהם
זה כמו שקרה ליפני שבועיים בערך עם קניון שרונים שחילקו 100 שח לכל החניות שלהם
שואל השאלה:
אבל זה לא בסדר אחרכך זה סכנה לגל 2
אבל זה לא בסדר אחרכך זה סכנה לגל 2
אנונימית
אין מה לעשות אי אפשר לבוא בתלונות לקונים כי הם מנצלים מה שמביאים להם
היחידים שאשמים פה זה הקניונים שמביאים דבר כזה בתקופה הזאת
היחידים שאשמים פה זה הקניונים שמביאים דבר כזה בתקופה הזאת
שואל השאלה:
בדיוק ^ זה מה שאני מאשימה זו טעות
בדיוק ^ זה מה שאני מאשימה זו טעות
אנונימית
אין מה לעשות אם המדינה לא עושה נגד זה שום דבר מי אנחנו שיכולים לעשות נגד זה משהו
אי אפשר לבוא בטענות לקניונים. הם אחרי תקופה כלכלית קשה ומנסים להתאושש. ה שכן, יש תקנות שצריך לאכוף. אנחנו בישראל, אז כמובן שזה לא קורה.
יקירה זה לא גל 2 זה גל 3
באותו הנושא: