4 תשובות
כי יש עליך נשק...
לא קשור לנשק הוא גם ככה לא ממש יכול להשתמש בו
פשוט ככה מרגישים על מדים באזרחות מרגישים סוג של גאווה לא משנה מה אתה עושה בצבא ובאיזה חיל
פשוט ככה מרגישים על מדים באזרחות מרגישים סוג של גאווה לא משנה מה אתה עושה בצבא ובאיזה חיל
אנונימי
ופשוט כולם מסתכלים עלייך וזה מרגיש מטריד רצח
אנונימי
כי אתה חלק מהצבא, אתה מגן על המדינה בדרך שלך
אנונימית
באותו הנושא: