2 תשובות
מבין אותך..
אם אתם בני 15 ו14 אז אתה זה שבסדר
והוא זה שמוזר כי בגיל הזה אין פואנטה ל"חברה" וכנראה אין לו שמץ מה זה אהבה אם היו לו הרבה "חברות".