6 תשובות
תדברי עם היועצת זה יכול להיות סתם לחץ שמפעילים עלייך או שאת מפעילה על עצמך או חרדת מבחנים
אנונימית
שואל השאלה:
אני בלחץ תמיד אבל לפני מתמטיקה אני בלחץ פי מליון מרגישה כאילו לא יודעת מה עומד לקרות
ויום
אנונימית
יש כאלה שרסקיו באמת עוזר אני לא ניסיתי אבל המליצו לי מלא תנסי לדבר עם היועצת וגם עם ההורים תתיעצי ותראו מה עושים
אנונימית
שואל השאלה:
אני ממש מפחדת שזה יגרום לי לשכוח את החומר...
אנונימית
גם לי הייתה את אותה השיחה עם המורה שלי.
היא נתנה לי כמה עצות:
בתחילת מבחן לעבור על השאלות ולכתוב לי בצד במה אני צריכה להשתמש כדי לפתור אותן (לדוג: בגיאו להשתמש במשפטי דמיון או זווית היקפיות) ואז כשאני מגיעה לשאלה כן עולה לי יחסית מהר הפתרון.
ולגבי טעויות מטופשות היא אמרה לי תמיד לחזור אחורה. אני מהאלה שלא מצליחות לבדוק את עצמי וממש קשה לי להתרכז בזה, אז היא אמרה לי אחרי כל שורה במשוואה לחזור לשורה הקודמת ולראות אם יש לי טעות.
לגבי הלחץ לפני כמה שנים גם לי נתנו איזשהם כדורים אבל הם לא עזרו לי אז פשוט קיבלתי את זה שאני בלחץ במבחן וזרמתי עם זה. אני מתחילה במבחן בשאלה שהיא קלה לי וככה אני מפתחת ביטחון וזה מונע טעויות.
הכרתי איזה בחור שהיתה לו חרדת בחינות. הוא פשוט היה לוקח כדור הרגעה (אמיתי, לא רסקיו וכדומה) לפני מבחנים חשובים - וזה פתר לו את הבעיה.