6 תשובות
כן גם אני כך
בסדר, קורה אין מה לעשות
בסדר, קורה אין מה לעשות
אני מרגישה בדיוק אותו דבר
אם את רוצה את מוזמנת לבוא לדבר בפרטי:)
אם את רוצה את מוזמנת לבוא לדבר בפרטי:)
וואו מרגישה אותך.
תנסי לדבר איתם או משהו ותיצרי חברויות חדשות
תנסי לדבר איתם או משהו ותיצרי חברויות חדשות
ברור שזה מעליב!! (אני פה כדי לעזור בשמחה. )
שואל השאלה:
אני מנסה אבל אני תמיד אהיה אופצייה ב.
הם כנראה אפעם לא היו במקום שלי בגלל זה הם לא מבינים אותי.
יש לי ככ הרבה מה להגיד להם אבל אני לא יודעת איך להתבטא.
אוף נו נמאס לי מעצמי
אני מנסה אבל אני תמיד אהיה אופצייה ב.
הם כנראה אפעם לא היו במקום שלי בגלל זה הם לא מבינים אותי.
יש לי ככ הרבה מה להגיד להם אבל אני לא יודעת איך להתבטא.
אוף נו נמאס לי מעצמי
אנונימית
וואו הרגשה שלי בול זה לפעמים קורה עד שתמצאי את החברים שבאמת אמיתיים איתך אבל בינתיים אל תפסיקי לנסות בסופו של דבר כנראה יגידו לך כן ויראו כמה כיפית את ואחרי זה כנראה שירצו להיפגש איתך עוד ואולי יתפתחו הקשרים שיש לך עם אנשים עכשיו
באותו הנושא: