5 תשובות
כן יש דרך את יכולה גם לגבות הכל
חו. מזה אני מאמינה שאת לא תמותי אם נעלמו לך תמונות
אנונימית
לכי להגדרות ותעשי גיבוי ואם חשוב לך גם הוואצטפ אז תעשי גיבוי בוואצטאפ עצמו (אינסטגרם וסנטפצאט וכל החרא הזה את צריכה לזכור את הסיסמה אין מה לעשות..)
אנונימית
אני עברתי מאייפון 8 פלוס לאייפון 11 פרו מקס
והלכתי לחנות של טלפונים ואמרתי למוכר שאני רוצה לעשות העברת נתונים ושילמתי 70 שקל בערך והוא העביר לי הכל כולל שיחות וואטסאפ.
תוודאי שהכל שמור לך ב icloud
^מהה אבא שלי עושה לי את זה תמיד למה שתשלמי על זה 70 שקל זה פשוט ללחוץ על משהו בהגדרות ואז זה עובר אוטומטית
אנונימית