8 תשובות
באלוהים היא מצחיקה אותי, אחלה ליטל אבל קצת מציקה רצח
אני לא אוהבת את האופי שלה אבל היא מצחיקה אותי ברמות
לא מכיר מישהו שאי פעם התייחס לדיבור שלה...עד עכשיו שמעתי רק "הייתי עושה אותה" סימן שהיא ממש לא אומרת דברים ששווה להתייחס אליהם.
היא מתנהגת כמו פרחה אבל היא לא מתיפייפת
אנונימית
אחלה אישה לא מבין מה כל ההייט סביבה
אנונימי
הדיבור שלה מצחיק אותי, זה שהיא מחפשת כל הזמן על מה לריב ויורדת על אשכנזים, זה פחות מצחיק אותי
היא ממש מצחיקה אבל כן זה מציק קצת הדיבור של השלוחה
כן, דיבור מכוער, היא חייבת לעוף, היא אולי קצת מצחיקה אבל היא הורסת את השבט, זה או היא או בני