7 תשובות
ביפנית נראה לי זה שדיים
את יכולה לקרוא לה נונה , זה אחות גדולה .
יש כאלה שמשתמשים בזה בקונוטציה של זוגיות אבל התרגום הישיר זה אח גדול
יש כאלה שמשתמשים בזה בקונוטציה של זוגיות אבל התרגום הישיר זה אח גדול
שואל השאלה:
הו תודה חדקרןכחלכחל
הו תודה חדקרןכחלכחל
אנונימית
בכיפוש❤
שואל השאלה:
היא הגדולה וממה שהבנתי אופפה זה כינוי לבן זוג או אח גדול.
היא הגדולה וממה שהבנתי אופפה זה כינוי לבן זוג או אח גדול.
אנונימית
מי הגדולה מבניכן?
ואופה זה אח גדול
ואופה זה אח גדול
אופפה זה ציצי לא?
באותו הנושא: