7 תשובות
שמעתי שלוקחים לחטיבות ויסודי. אני(בתיכון) מסיים ב19.
אני חושב שלא
לחטיבות עד ה30 לחודש
ליסודי עד ה13 ביולי אם אני לא טועה
ולתיכונים עד ה20 לחודש
אמרו שהחטיבה מסיימת ב 30.6 והתיכון ב 20.6 והיסודי ב 13.7 עם אני לא טועה
אנונימי
אצלי לא אני בתיכון כיתה י מסיימת עוד 4 ימים ב17 לחודש כי באמת למדנו בלי סוף כל השלושה חודשים האלה
אני מסיימת ב21 ליולי בגלל בגרויות
בתיכון שלי מסיימים ב18