6 תשובות
בגלל המשחקים,בגלל האהבה לקונסולות, יש אנשים שזה יותר נוח להם
יותר כיף בפלייסטיישן,
כל אחד ומה שהוא אוהב או נוח לו,
יש יותר משחקים (בחנות) שבחינם.
שמחתי לעזור,
yolo
כל אחד ומה שהוא אוהב או נוח לו,
יש יותר משחקים (בחנות) שבחינם.
שמחתי לעזור,
yolo
וואי אני אישית מסכימה רצח מחשב הכי טוב יש שם הכל ויותר נוצ
בגדול בגלל האקסלוסיביים האדירים :>
שואל השאלה:
תודה יואב
תודה יואב
אנונימי
שואל השאלה:
על הסבר
על הסבר
אנונימי
באותו הנושא: