3 תשובות
להשתמש בwifi
שואל השאלה:
כי שמשתמשים בנתונים ניידים זה לוקח אחסון
כי שמשתמשים בנתונים ניידים זה לוקח אחסון
אנונימית
שואל השאלה:
אין בעיה פשוט אני משתמשת בנתונים ניידים וזה לוקח לי אחסון זהו.
אין בעיה פשוט אני משתמשת בנתונים ניידים וזה לוקח לי אחסון זהו.
אנונימית
באותו הנושא: