12 תשובות
יש מלא בנים שאוהבים איתיופיות
שואל השאלה:
נו אבל שיתחילו איתי
אנונימית
מה רע באתיופים
Rip
שואל השאלה:
זה עניין של העדפה
אנונימית
אין דבר רע באיתיופים אני מת על החברים האיתיופים שלי
חחח בהצלחה עם זה. אני בטוח שתמצאי יש הרבה בנים שאוהבים
^עוד הזוייה אם היא נמשכת רק אליהם אז מה את רוצה? את מהאתיופיות האלה ששונאות נצים ומחפשות בכוח להוציא בנות שאוהבות נצים כאילו הם סתם מחפשות את זה בשביל להתערבב אני בטוחה שהיא מודעת לזה שהיא שחורה ולזה שלילדים שלה גם יהיו גנים שחורים תאמיני לי את לא מזכירה לה כלום
ויש מלא נצים שאוהבים אתיופיות לשואלת השאלה כל האקסים שלי נצים
אנונימית
אל תדאגי את תמצאי חחח
חבר שלי נץ,ומנסיון לא חסר נצ'ים שאוהבים אתיופיות
אנונימית
^^לא אין בעיה שהיא אוהבת לבנים
אבל אם זה רק לבנים אז כן זה נובע מסיבה כלשהי ובטח בשביל ילדים לבנים כמו שמלא לבנים יוצאים עם שחורים כי הם חולמים על ילדים מולאטים כהיי עור
אנונימית
בת כמה את
אנונימי
חח למה את כלכך נואשת לבן זוג לבן? את והילדים שלך תמיד תיהיו שחורים
אנונימית
אחותי את כלכך צודקת רוב האיתיופים מעדיפים נציות ואני לא רוצה להסתכן עם 7 דורות