3 תשובות
וואי הספר הראשון גרוע בכלל לא משקף את הסרט
טסה בספר הראשון מתנהגת כמו ילדה בת 5 והרדין כזה מניאק.
וזה ממש הוריד לי מהספר ההתנהגות שלהם אם לא העלילה לא הייתי קוראת אבל הספרים האחרים טובים יותר .
שווה לקנות אם עדיין לא קנית
טסה בספר הראשון מתנהגת כמו ילדה בת 5 והרדין כזה מניאק.
וזה ממש הוריד לי מהספר ההתנהגות שלהם אם לא העלילה לא הייתי קוראת אבל הספרים האחרים טובים יותר .
שווה לקנות אם עדיין לא קנית
אנונימית
שואל השאלה:
ראיתי כבר לצערי חח באמת סרט לא משהו אבל אהבתי את העלילה
ראיתי כבר לצערי חח באמת סרט לא משהו אבל אהבתי את העלילה
אנונימי
כן זה יותר טוב מהסרט
באותו הנושא: