10 תשובות
לא בסכ הכל נשיקה
לא תעשי מה שנוח לך
לדעתי כן אבל כל אחד משהו אחר
זה בסדר. יש כאלה שמתנשקים גם בגיל 10
למה בת 13 התנשקה ואני לא :(
זה בסדר
גם אני התנשקתי נשיקה רגילה בגיל 11 בערך
לא חושבת שזה ביג דיל
לא חושבת שזה ביג דיל
בגיל 13 אני לא בתול עם שלושה ילדים תעשי את החישוב לבד בבני ברק לא מבזבזים זמן
לא ,
עם את מרגישה בטוחה בזה הכל בסדר חברה שלי התנשקה בגיל 11 אז הכל טוב
עם את מרגישה בטוחה בזה הכל בסדר חברה שלי התנשקה בגיל 11 אז הכל טוב
באותו הנושא: