5 תשובות
לא היחידה-ואני בן!
בצדדים? לדעתי זה יפהה!
כל אחד (והאחת) והדעה שלא, היש מעל שבעה מיליארד אנשים בעולם, אז לא את לא היחידה:)
ממש לא היחידה
באותו הנושא: