6 תשובות
חוץ מזה, ממה שהבנתי, בנייה זה כואב
אה ואני אשדודית אז פעם אחת עשיתי לק ג'ל באיזה סלון יופי כזה מבאיזור הסיטי איפה שיש את מוזלים וזה. אני אנסה למצוא את השם
matel, משהו כזה. אני לא בטוחה לגבי המחיר אבל הן עשו ממש טוב והן נחמדות
אני חושבת שפשוט את צריכה להבין שזה הרגל שהוא לא טוב. אני תמיד הייתי כוססת ציפורניים עד שהבנתי שאם אני רוצה לעשות פרנץ' בציפורניים אני צריכה להפסיק.
שואל השאלה:
עשיתי גם לק ג'ל ואני מקלפת אותו עם השיניים
עשיתי גם לק ג'ל ואני מקלפת אותו עם השיניים
אני חושבת שאם תעשי לק ג'ל ותשאירי אותו קצת יותר זמן, כשהוא כבר מתארך, זה ממש יעזור לל ואז תוכלי לעשות לק ג'ל על הציפורן של עכשיו. תמיד אני קצת מקצרת את הציפורניים ואנשים בטוחים שעשיתי בנייה
באותו הנושא: