2 תשובות
אולי תמצאי
סביבה שעושה לך טוב
כותבת יקרה,
נשמע שאת מיואשת ומתוסכלת, שאת מוקפת בסביבתך באנשים שאולי מאכזבים ולא תומכים בך...
לא כתבת הרבה ואני יכולה רק לשער שאת מרגישה מוצפת ואובדת עצות, לא יודעת איך להמשיך הלאה, איך להתחיל עוד יום כשיש מועקה כבדה עליך בכל זאת, בחרת לכתוב פה, במילים קצרות אך ברורות ייתכן והיית רוצה שיקשיבו, יתמכו, ויעזרו, שיש בך עוד תקווה וחיפוש אחר עזרה.
יקירה, אני מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), ואני רוצה להזמין אותך לשוחח עם אחד ממתנדבינו, בצ'אט אישי ואנונימי לגמרי. אנו ננסה לסייע, להקשיב ללא שיפוטיות, ואולי יחד איתך לחשוב על דרכים נוספות להתמודדות.
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מוזמנת מתי שאת מרגישה שאת צריכה, אפילו עוד הערב...
שלך,
מתנדבת סה"ר