8 תשובות
אמלא , לא קרה לי אבל רק מלשמוע אני מתעצבנת , אין לי רעיון אבל אני ממש מקווה שהיו פה
שואל השאלה:
שמעי נמאס לי מזה כבר ושיחות זה לא פיתרון כי איך שהו תמיד ההורים מתחילים לנסות להצחיק וזה ופשוט עצבים בכל הגוף, כן מודא נהייתי פחות אחראית לארונה אבל זה כי אני פשוט לא מחוברת לעצמי אני מנסה למצוא את עצמי בעולם שמפוצץ בבלגן בבית ספר אני פשוט כל היום חושבת והתחלתי לקחת רטלין שוב ודי פשוט די
שמעי נמאס לי מזה כבר ושיחות זה לא פיתרון כי איך שהו תמיד ההורים מתחילים לנסות להצחיק וזה ופשוט עצבים בכל הגוף, כן מודא נהייתי פחות אחראית לארונה אבל זה כי אני פשוט לא מחוברת לעצמי אני מנסה למצוא את עצמי בעולם שמפוצץ בבלגן בבית ספר אני פשוט כל היום חושבת והתחלתי לקחת רטלין שוב ודי פשוט די
אנונימית
אוי גם אני לוקחת ריטלין ...
את לוקחת בגלל תקופת מבחנים ?
את לוקחת בגלל תקופת מבחנים ?
שואל השאלה:
לא רק אבל גם,
בלי אני פשוט מופרעת ולא מצליחה להקשיב בשיט
לא רק אבל גם,
בלי אני פשוט מופרעת ולא מצליחה להקשיב בשיט
אנונימית
אם זה לא מעניין מה הפלא שאי אפשר להקשיב
שואל השאלה:
חה חה חה תכלס
וואי פליז שמישהו יענה כבר
(סורי שהחה חה חה ככה אני רגילה לכתוב ח שלוש ומעלה פעמים אבל נותן..)
חה חה חה תכלס
וואי פליז שמישהו יענה כבר
(סורי שהחה חה חה ככה אני רגילה לכתוב ח שלוש ומעלה פעמים אבל נותן..)
אנונימית
תכתבי ח(אימוזי)ח(אימוזי)ח(אימוזי) חחחח
ואמלאא שמישהוא יענב כבר
באותו הנושא: