8 תשובות
לדעתי תתקשרי אליו הוא אמר לך ואם זה ממש רציני אז תעירי אותו
אם זה ממש רציני אז תתקשרי, אם זה יכול לחכות לבוקר אז תחכי
תתקשרי, הוא יישמח.
מניסיון בתור אחת ששמחה לקום ב4 בבוקר משיחת טלפון כשחבר שלה סיים משמרת- תתקשרי.
הוא ביקש והוא רוצה, הוא ממש ישמח אם תעשי את זה :)
הוא ביקש והוא רוצה, הוא ממש ישמח אם תעשי את זה :)
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להעיר אותו אוף ממש לא נעים לי
אבל אני לא רוצה להעיר אותו אוף ממש לא נעים לי
אנונימית
שואל השאלה:
אוף מה לעשות?? אני לא מסוגלת
אוף מה לעשות?? אני לא מסוגלת
אנונימית
תתקשרי
שואל השאלה:
אני לא יכולהה אני מרגישה כל כך רע לעשות את זהה
אני לא יכולהה אני מרגישה כל כך רע לעשות את זהה
אנונימית
באותו הנושא: