66 תשובות
10 דקות בערך במקרה הטוב
רבע שעה
שואל השאלה:
נורמלי בשעה 3 בלילה שאני מאוד עייפה לוקח לי להרדם שעה ורבע מינימום?
5-15 דקות
לא
כנראה שיש לך בעית שינה כלשהי
אני נירדמת פחות מ 3 דקות בגלל זה אני ישנה בכל חור אפשרי חחח וגם וואיי אם אני ישנה טרקטור יכול לעבור לידי ואני לא אקום
לפעמים ההרגלי הירדמות ושינה לא נכונים. ולא בהכרח יש לך בעיית שינה. בעיות שינה אלה מחלות מאוד ספציפיות שאפשר לאבחן ולנסות לטפל.
תנסי לחשוב על הטקסים שאתה עושה בשעות ובדקות של לפני הכניסה למיטה. בטוח יש הרבה לשפר. כמו אצל כולנו.
שואל השאלה:
אני משפרת זה לא עוזר.. יש לי את זה מאז שאני תינוקת
גם לי היה.. היה לוקח לי שעות להירדם. הייתי מצליח ממש לישון רק מלפנות בוקר. בסוף עם השנים הסתבר שהיו מעורבים בזה עוד דברים. כמו חרדות חברתיות וכאלה. ברגע שהצלחתי להוריד את סף החרדה גם פתאום השינה ממש ממש ממש השתפרה. אבל כל אחד והסיפור שלו.
שואל השאלה:
אין לי חרדה חברתית .. אובחנתי אבל תודה
בבקשה. סתם כזה רציתי להראות שיכולות להיות המון סיבות. ולא רק מה שעושים בשעתיים של לפני השינה. ובאמת יש חשיבות להכל. לאוכל שאוכלים, לדרך שמגיעים בסוף למיטה, לטלוויזיה שרואים, למקלחת שעושים, למחשבות שחושבים ברגע שהראש נוגע בכרית. יש הרבה דברים שאפשר לכוון ולשנות.
30 דקות עד שעה, זה נוראי.
10 דק , 20 דק
בין 1 ל2 דקות במקסימום
אני לא יכולה לעזור לך לוקח לי איזה שעה וחצי להירדם במקרה הטוב
הלוואי עלי לישון טובב
10 דקות כזה
3-5 דקות
אנונימית
פעם לקח לי לפחות שעה וחצי
ועכשיו אני על 2 כדורי שינה אז משהו כמו חצי שעה- רבע שעה (?)
5-30 דק
תלוי כמה אני עייפה
אנונימית
חצי שעה, אולי פחות
אם אני עייפה אז 5 דקות בערך ואם לא ואני מנסה לישון בכוח אפילו שעתיים
אנונימית
אני ישנה מעולה אבל גם לי לוקח המון זמן להרדם. לפעמים יותר משעה
20 דקות - חצי שעה
אני ממש ישנונית אני יכולה להרדם בכל מקום ובכל שעה אז לוקח לי בערך 3 דקוצ משהו כזה להרדם מאז שאני נכנסת חחח
אפ יש לי מחשבות אני נרדמת בין 5 דקות לשעתיים אפילו ויותר אבל אם אין לי מחשבות אני נרדמת תורך 5-30 דקות
אממ זה ממש תלוי אם אני עייפה או לא ואיפה אני, אם אני עייפה אז כמעט בכל מקום יקח לי בערך שלוש דקות להירדם .. אבל אם אני לא עייפה זה יכול לקחת המון זמן .. בין 10 דקות לשעה
חצי שעה לדעתי כי אני לא ישנה טוב
לפעמיים 10 דקות לפעמיים חצי שעה
חחח גמני ככה אני רוב הפעמים או לא עייפה או עייפה ופשוט לא נרדמת יכול לקחת לי ארבע שעות להרדם אבח בדרך כלל אין לי עצבים ואם אני לא נרדמת תוך שעתיים כזה אני קמה מהמיטה והולכת לסלון וחוזרת שוב שאני עייפה כי לא יודעת זה מרדים אותי חחח
אני לא ממש שמה לב האמת... מהרגע שאני ממש מחילטה לעזוב הכל ולהתרכז בלישון אני לא זוכרת כלום אז אני מניחה שממש קצת זמן.
היו לי תקופות שזה לקח הרבה יותר זמן אבל זה היה בגלל חרדות. זה עובר אבל נראה לי שאת צריכה לבדוק את זה אצל מישהו מקצועי אם יש לך בעיות שינה (:
2 דק גג
אני נכנס למיטה עייף כבר וישר אני מניח את הראש ונרדם
20 דק ככה
אולי פחות
לא מרגישה תזמן עובר
רבע שעה
בין דקה לשעה
שתי דקות בערך
אני ישנה ממש קצת אז כשאני כן מנסה לישון אני נרדמת ממש מהר
אנונימית
רבע שעה
סתם לא 10 כזה
מה שעוזר לי זה מדיטציה בשכיבה ועל הדרך אני כבר נרדם..
15 דקות לוקח בערך
5 דקות ואם אני לא ישנה טוב אז חצי שעה
7-20 דקות
פחות מ5 דקות
אני ישנה טוב אבל בדרך כלל לוקח לי איזה שעה להרדם
בערך 10 דקות אולי פחות
2 דקות
10 דקות
2 דקות
אצל חבר שלי תוך כמה שניות נרדמת
בבית שלי לוקח לי 5-10 דקות
אנונימית
5-10 דקות
חצי שעה
3-5 דקות
ברגע שאני עוזבת את הטלפון אני נרדמת מהר, מאז הקורונה והחופש מהבית ספר במיוחד עכשיו שסיימתי ללמוד (יב) יש לי הרבה ימים פנויים ואני ישנה טוב, שהיה לי חסר שעות שינה היה לי קשה להרדם בלילה והיו ימים שלקח לי לפחות שעתיים בשביל להרדם
אנונימית
20דקות לפעמים יותר
רק אני אוהבת את התמונה שברקע?