9 תשובות
לא אכפת לי כלכך
איכס פוליטיקה ;-;
איכס פוליטיקה ;-;
רביעיות.
לא יכולה לדמיין את גנץ ראש ממשלה.
לא יכולה לדמיין את גנץ ראש ממשלה.
אנונימית
שני ראשי ממשלה
כנל^^
בחירות.
הייתי אומרת בחירות רביעיות, אבל אני לא חושבת שישתנה משהו וזה סתם בזבוז של כסף.
בחירות רביעיות, מגעיל אותי הרעיון שביבי ימשיך לכהן.
אנונימי
אף אחד מהם כי בחירות רביעיות היו כנראה נגמרות אותו דבר... אבל בחייאת ביבי מסובב את כולם על האצבע הקטנה...
רביעיות
מסכימה עם האנונימית.
רק ביבי (:
מסכימה עם האנונימית.
רק ביבי (:
באותו הנושא: