3 תשובות
שואל השאלה:
אין עובש זה היה סגור הרמטית ואין ריח מוזר, הטעם מאוד מלוח אבל זה הגיוני לדעתי כי זה ממרח מרוכז אבל אף פעם לא קניתי פסטו
אנונימית
תטעמי ממש קצת ותראי אם זה בסדר
אני חושבת שזה לא כזה נורא.
אמור להיות בסדר לדעתי
תטעמי מקסימום לא, אז לפח