התחברות
הרשמה
אוף בא לי אהבה באלי לבק אישה להרגיש לגעת..יש בי הרבה לתת באלי ליישון עם אישה!!מה לעשותת?
14 ביוני 2020, 18:16
התאהבות
דיכאון
בטחון עצמי
2 תשובות
שואל השאלה:
כן להתכרבל
אנונימי
אני מקווה שהכוונה זה להתכרבל כי נשים חולות על זה, פשוט תחפש זוגיות
ס
סוזי פו
באותו הנושא:
באלי להרגיש מאוהב, מה אני עושה ?
באלי להתנשק כבר באלי להרגיש איך זה מרגיש באלי מי יודע איך זה מרגיש ויכול לתאר?
באלי לגעת בקוביות של מישהו לדעת איך זה מרגיש ומי שנגע איך זה מרגיש?
אני רוצה להיות אנורקסית לא באלי יותר להרגיש שמנה מעדיפה כבר להיות חולה וזהו.
באלי נורא חבר אהבה להרגיש גבר... מה אני עושה?
באלי להתאהב להרגיש את ההרגשה של אהבה...
אנשים אמרו לי שאפשר לעבוד בלחלק פליירים אבל באלי לגעת מזתומרת
אני חושב שעיניים זה האבר הכי רגיש בגוף, אי אפשר לגעת בו בלי להרגיש כאב
אני רוצה להתחפש לאישה דתיה צנוע מאוד מה ללבוש בשביל להרגיש אישה דתיה?
הגעתי להחלטה שלא באלי להרגיש שום כאב נפשי ושלא יהיה לי מצפון זה אפשרי?
באלי לנשק ולחבק מישהו מאהבה באלי שמישהו יאהב אותי לא משנה מה באלי מישהו שאני פשוט אגע בו וארגיש צמרמורת מתוך אושר ואהבה