התחברות הרשמה

מתי יסודי חטיבה ותיכון מסיימים ללמוד?

כאילו זה תאריכים שונים? אם כן מה התאריכים??
14 ביוני 2020, 22:35
חטיבת בינייםתיכוןיסודיבתי ספרקורונה    
3 תשובות
אני חטיבה ב30 ליוני
ד
דיי להתייחס אליי כבת
ה30.6
י
יַלְדַּת רִיטָלִין
יסודי ב13 ליולי
ב
בר111(בת)
באותו הנושא:
מישהו שנולד ב2001 הוא בחטיבה או תיכון או יסודי?
מה הכי כיף: גן/יסודי/חטיבה/תיכון?
מה יותר עצוב? לסיים יסודי/חטיבה/תיכון ולמה?
היי, איזה תקופה הייתה לכם הכי טובה בחיים יסודי\חטיבה/תיכון?
מה אתם מעדיפים חטיבה/תיכון/יסודי?
מה אתם מעדיפים חטיבה תיכון או יסודי
למה משרד החינוך החליט שתלמידי תיכון מסיימים 10 ימים לפני יסודי זה די מוזר מה דעתכם?
מה אתם מעדיפים? רק יסודי ותיכון (יסודי: א-ח ותיכון: ט-יב) או יסודי תיכון וחטיבה?
למה תיכון וחטיבה מסיימים עשרה ימים מוקדם יותר מיסודי?
מתי מסיימים את שנת הלימודים? (חטיבה ותיכון)
אני ביסודי ואני רוצה לדעת אם תיכון וחטיבת ביניים זה יותר קל מיסודי?