התחברות
הרשמה
אני אתמול הרגשתי בבאסה שאין מה לראות הישרדות בגלל שניקול הודחה מי כמוני? מזל שליטל אלינה דוד בני ועדי עדיין במשחק
15 ביוני 2020, 13:10
3 תשובות
ניקול מעצבנת. מזל שהיא הודחה
ע
עין קינוי, תרכדו
שטוב שהיא עפה
G
Gal Juliet
טוב שהיא עפה, לא סובלת אותה.
S
StinkyPinky666