7 תשובות
למה שלא יהיה בסדר
תלוי, זה לא הכי בריא את יודעת.
כשאת אומרת זה בסדר?
אנחנו לא יודעים למה התכוונת
בריאותית או כל סיבה אחרת
לא שמנת פטריות זה מגעיל
אנונימי
אממ אין לך מה לבקש רישות זה לא בריא אפילו לא בריא בכלל אבל תעיש מה שטוב לך ומותר אם את לא בדיאטה.
תאכלי מה שאת רוצה לא הבנתי למה את שואלת
אבל כן זה בסדר
כן חח את מבקשת מאיתנו רשות?
לא הכי בריא.