4 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי
לא הבנתי
אנונימית
תנסי להבין מה קלט ומה הפלט, הפלט תלוי בקלט, אם את מכניסה פרמטר מסויים זה הבלתי תלוי ומה שיוצא זה התלוי
נגיד c= 3z+ 6
את רואה, על מנת לבטא את c את צריכה שיהיה לך קודם z , ולכן z לא תלוי באף אחד אבל c כן תלוי בz
נגיד c= 3z+ 6
את רואה, על מנת לבטא את c את צריכה שיהיה לך קודם z , ולכן z לא תלוי באף אחד אבל c כן תלוי בz
שואל השאלה:
אני זאת שאמורה לשרטט את הגרף. אין לי גרף מול העיניים, מביאים לי שאלה ואני אמורה לזהות מה המשתנה התלוי והבלתי תלוי, מה שכתבת אני כבר יודעת
אני זאת שאמורה לשרטט את הגרף. אין לי גרף מול העיניים, מביאים לי שאלה ואני אמורה לזהות מה המשתנה התלוי והבלתי תלוי, מה שכתבת אני כבר יודעת
אנונימית
ציר y - משתנה תלוי
ציר x - משתנה בלתי-תלוי
ציר x - משתנה בלתי-תלוי
באותו הנושא: