4 תשובות
שואל השאלה:
לא הבנתי
אנונימית
תנסי להבין מה קלט ומה הפלט, הפלט תלוי בקלט, אם את מכניסה פרמטר מסויים זה הבלתי תלוי ומה שיוצא זה התלוי

נגיד c= 3z+ 6
את רואה, על מנת לבטא את c את צריכה שיהיה לך קודם z , ולכן z לא תלוי באף אחד אבל c כן תלוי בz
שואל השאלה:
אני זאת שאמורה לשרטט את הגרף. אין לי גרף מול העיניים, מביאים לי שאלה ואני אמורה לזהות מה המשתנה התלוי והבלתי תלוי, מה שכתבת אני כבר יודעת
אנונימית
ציר y - משתנה תלוי
ציר x - משתנה בלתי-תלוי