התחברות הרשמה

להטבים.. פעם התאהבתם במישהו סטרייט ובכלל לא בקטע?

15 ביוני 2020, 20:44
התאהבותהתחלותהודעות    
4 תשובות
במישהי כן
ח
חוח חוח
כן. סיוט שאין לתאר
אנונימית
כן
אנונימי
חברה שלי לסבית התאהבה בחברה סטרייטית שלע
אנונימית
באותו הנושא:
אם הייתם חייבים לבחור אם הילדים שלכם יהיו סטרייטים או להטבים מה הייתם בוחרים?
להטבים, אוהבים להיות להטבים?
לאהוב להטבים רק בגלל שהם להטבים זה פוליטקלי קורקט?
קרה לכם שהיה לכם קראש או התאהבתם במישהי או במישהו מפה?
התאהבתם פה במישהו או במישהי?
התאהבתם פה במישהו או במישהי?
התאהבתם פעם? (גייז/סטרייט)
איזה עובדות מעניינות, או מצחיקות אני יכולה לרשום על להטבים? אני עושה פעולה ואני לא יודעת מה הגבול של הסטרייטים חחח