7 תשובות
גם לנו עשו את זה בכיתה ז
דווקה אני בכיתה ז עכשיו ועדיין לא עשו בדיקות, מוזר
שואל השאלה:
זה לא בדרך כלל טיפת חלב וכאלה?
זה לא בדרך כלל טיפת חלב וכאלה?
אנונימית
שואל השאלה:
למה משרד הבריאות עושה את זה?
למה משרד הבריאות עושה את זה?
אנונימית
גם לנו עשו כשהייתי בכיתה ז
פשוט מודדים גובה ומשקל
פשוט מודדים גובה ומשקל
גם לי עשו. עושים את זה בשביל לעדכן את ההורים אם הילד מתפתח נורמלי, או שכדאי לבדוק את זה. כי מאוחר יותר יהיה כבר מאוחר מדי.
אנונימית
אני זוכרת שעשו לו.
זה בסדר גמור שהם באים לעשות את זה
זה בסדר גמור שהם באים לעשות את זה
באותו הנושא: