4 תשובות
לא נורא זה כולה טעות וזה שהם צחקו זה סתם דפוק... על תשימי עליהם אני בטוחה שזה היה יכול לקרות לכל אחד מהם
את לא צריכה לשים לב לזה.
לפחות ענית, גם אם טעית, ככה לומדים!
אני חושב שכמעט כולם טועים :)
הכל בסדר
בנוגע לזה שהם צחקו, עוד כמה ימים ולא יזכרו שטעית :)
לפחות ענית, גם אם טעית, ככה לומדים!
אני חושב שכמעט כולם טועים :)
הכל בסדר
בנוגע לזה שהם צחקו, עוד כמה ימים ולא יזכרו שטעית :)
חחח קורה לי כול הזמן ואני שמה עליהים זין
שואל השאלה:
תודה לכולםם
תודה לכולםם
אנונימית