15 תשובות
כן ברור, ככה זה אצל רוב בעלי הכלבים
יש לך גינה בבית?
שואל השאלה:
עוד שאלה קטנה, אוכל לאמץ גור? אני אשקיע בו המון ואני אאמץ אותו בחופש הגדול כך שתהיה תקופת זמן דיי ארוכה שאוכל להיות איתו כל היום ולהשקיע בו המון זמן.
עוד שאלה קטנה, אוכל לאמץ גור? אני אשקיע בו המון ואני אאמץ אותו בחופש הגדול כך שתהיה תקופת זמן דיי ארוכה שאוכל להיות איתו כל היום ולהשקיע בו המון זמן.
אנונימי
שואל השאלה:
יש גינה, אך אני חושב שעדיף לכלב להיות בתוך הבית ולא בגינה, כלבים בדרך כלל יותר אוהבים פנים לפי מה שהבנתי...
יש גינה, אך אני חושב שעדיף לכלב להיות בתוך הבית ולא בגינה, כלבים בדרך כלל יותר אוהבים פנים לפי מה שהבנתי...
אנונימי
אני לא כזה מבינה בכלבים אבל מה אם הכלב יצטרך לעשות פיפי בשעה שהוא לא בבית? הוא לא יצטרך לעשות בין השעות האלה?
שואל השאלה:
ולגבי השאלה על הגור?
ולגבי השאלה על הגור?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אתן המון המון יחס כשאהיה וכל הזמן יהיה איתם ונגיד כשאני עושה שיעורי בית הוא יהיה לידי ועדיין אני אלטף אותו מדי פעם ואתייחס אליו מדי פעם.
אני אתן המון המון יחס כשאהיה וכל הזמן יהיה איתם ונגיד כשאני עושה שיעורי בית הוא יהיה לידי ועדיין אני אלטף אותו מדי פעם ואתייחס אליו מדי פעם.
אנונימי
תאמץ אותו בתחילת החופש הגדול, ככה תוכל להתרכז בו ויהיה לך מלא זמן אליו
שואל השאלה:
^^יש לי חבר, אך יש לו אחים קטנים שחוזרים ב14:00...
^^יש לי חבר, אך יש לו אחים קטנים שחוזרים ב14:00...
אנונימי
שואל השאלה:
^^כן זה מה שכתבתי שאעשה, כנראה זה יהיה בחופש הגדול הבא אולי אפילו כי אני לא בטוח אם אני אצליח בהזה (עניינים אישיים)
^^כן זה מה שכתבתי שאעשה, כנראה זה יהיה בחופש הגדול הבא אולי אפילו כי אני לא בטוח אם אני אצליח בהזה (עניינים אישיים)
אנונימי
שואל השאלה:
חחח קראתי בערך את כל גוגל... וראיתי את כל יוטיוב חחח
חחח קראתי בערך את כל גוגל... וראיתי את כל יוטיוב חחח
אנונימי
שואל השאלה:
בגוגל כתוב עובדות סוג של יבשות, אבל לא כתוב מה אנשים אשכרה עושים ואיך זה באמת במצבים כמו שלי.
בגוגל כתוב עובדות סוג של יבשות, אבל לא כתוב מה אנשים אשכרה עושים ואיך זה באמת במצבים כמו שלי.
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אוקיי תודה!!!^
חחח אוקיי תודה!!!^
אנונימי
לגבי הגור אני יודעת מניסיון שזה קשה אבל זה תלוי בסוג של הכלב.
יש כלבים אנרגטיים יותר ויש כאלה שפחות.
יש כלבים אנרגטיים יותר ויש כאלה שפחות.
שואל השאלה:
וואי ממש ממש תודהה!!!!!!!!!
וואי ממש ממש תודהה!!!!!!!!!
אנונימי
באותו הנושא: