9 תשובות
כן הפילרים זוועה (דוגמא: אמא של סאקורה מגינה על הכפר, טנטן מנסה להלחם נגד מאדארה) קיצור שיט
לדעתי כן חוץ מהפילרים שאחרי סוף הסיפור הם די נחוצים כדי להבין את בורוטו.
אני דילגתי על רובם אין סיבה לראות אותם
שואל השאלה:
דילגתי על הפילרים ושהגעתי לפרקים הרגילים אני רואה חור בעלילה..אם זה אנשים חדשים או מוות של מישהו,מישהו שמבין?
אנונימי
שואל השאלה:
אייסקרים,בדקתי עכשיו ויש הרבה פילרים שמה,זה הגיוני שיהיה ככ הרבה באנימה?כמעט חצי מהאנימה פילרים
אנונימי
לכל אנימה (בינונית עד ארוכה) יש 3 אופציות
או מריחות כמו בוואן פיס
או מלא פילרים כמו בנארוטו
או רווחים ענקיים בין העונות כמו מתקפת הטיטאנים
כן הפילרים בכלל לא מענינים
אז כנראה דילגת בטעות גם על פרקים רגילים תבדוק בנימה ספין מה פילר ומה לא
אני ראיתי בלי פילרים ולא היה לי חורים בעלילה
כן הם סתם תוקעים תעלילה