6 תשובות
גובה...
איך נרשמים?
איך נרשמים?
אלמונית
נרשמים בפייסבוק (תחפשי תחרות מלכת היופי)... 1.70 זה המינמום של הגובה הנדרש. ולא מתחת לגיל 17.5. בהצלחה לכולנו:)
עד
בת17 וחצי ביום התחרות או בהצגת המועמדות?
יוסי
מאיזה גיל אפשר להירשם?
או שאפר בכל הגילאיים..
או שאפר בכל הגילאיים..
אנונימית
חשוב שתיהיהי גבוהה שלא תיהיהי רזה מידי ולא שמנה מדי ופרצוץ תמיד מחייך ואופטימי!
בהצלחה!
בהצלחה!
גובה