5 תשובות
לדעתי זה ממש ילדותי, תני לה זמן להירגע ואז תדברי איתה פנים מול פנים ותסבירי שלא היו לך כוונות להעליב או לפגוע בה
אם היא ממשיכה להתנהג ככה היא פשוט לא שווה את המאמץ
שואל השאלה:
ועוד התקרבנו ממש
והיום היא כעסה שלא באתי לבית ספר בגלל שהייתי עייפה
כאלו אני לא שואלת אותך אם לבוא או לא
אנונימית
היא לא רצתה ללכת לבר מצווה של הקראש שלה? זה ממש פיספוס בשבילה, וגם לא הייתה לה שום סיבה לחסום אותך היא לא יכולה להחליט לך אם תלכי או לא
שואל השאלה:
אמרתי לה שזה באמת פספוס
והיא אמרה לי בבית ספר תיזהרי לנסות לדבר איתו
וכאלו היא כם לא עושה עם זה שום דבר היא לא מנסה להתקרב אליו ולא כלום
ובבר מצווה רק אמתי לו מזל טוב העלתי סטורי
שמתי כסף ובאתי לשמח אותו לא לפגוע בה
אנונימית
זה מוגזם, אני הייתי מנתקת איתה קשר