4 תשובות
אני..?? אני מקווה
הלוואי
טכנית סיימתי לפני שבוע
אני לא.

נקבע שתאריכי הסיום הם:
גנים ובתי־ספר יסודיים - 13 ביולי;
חטיבות הביניים וכיתות י' - 1 ביולי;
כיתות י"א-י"ב - 20 ביוני.

ככל הנראה בחלק מבתי הספר בוחרים להקדים את סיום שנת הלימודים בשל התפרצות קורונה באזור בית הספר, או מכל סיבה אחרת, גם לכיתות ז'-י'. וזו הסיבה שחלק מתלמידי כיתות י' שענו כאן יסיימו גם ב־20 ביוני. אך עם זאת, התאריך לכיתות ז'-י' הוא 1 ביולי, ונתון לשינוי, בהתאם להחלטת בית הספר וגורמי החינוך ביישוב בית הספר.

(מקור: n12; מצורף קישור)