6 תשובות
היא לווקנית, זאת אומרת שגן הפיגמנטציה שלה עבר מוטציה והוא לא עובד כראוי. כתוצאה מכך, התאים לא מייצרים מלנין (חומר הפיגמנטציה) לכן היא נשארת לבנה.....זה גם פוגע לה בראיה וגורם לרגישות בעת חשיפה לשמש...
שואל השאלה:
אבל היא מתנהגת גם ממש מוזר, את מגירה אותה?
אנונימית
אני לא מכירה אותה...אני רק יודעת את מצבה הבריאותי...
אוליי בגלל שהיא לא רואה טוב, או שיש לזה לפעמים גם השפעה על המוח... אתה מעוניין להסבר?
שואל השאלה:
אני בת חח לא צריך תודה
אנונימית
סורי...