9 תשובות
שונאת כאלה
שואל השאלה:
^^"איכס! ממוסחר" הרגת אותי
^^"איכס! ממוסחר" הרגת אותי
אנונימית
זה מזעזע וזה מוריד לי
אני שונאת את זהה
חחח לאדע , אבל רציני עכשיו אני לא יודע, אני לא אוהב אותם כי לא כל מה שאני אומר זה מצחיק
שאתם משעממים אותם והם מנסים להראות שהשיחה לא יבשה
אנונימי
חחח קצת מוזר חחח
קצת מוזר
אין להם אישיות
באותו הנושא: