5 תשובות
תקשיבי.. אי אפשר לדבר בלי הכללה. שום דבר שאומרים לא תקף לכולם, זה ברור שיש יוצאים מהכלל, אבל אין דרך אחרת להביע דעה.
אני משתדלת להוסיף מילים כמו בדרך כלל או לרוב או לא כולם כדי להימנע מהכללה
אני משתדלת להוסיף מילים כמו בדרך כלל או לרוב או לא כולם כדי להימנע מהכללה
כן, כתבתי על זה וצירפתי את אותו הסרטון בדיוק היום והותקפתי מעט.
אנשים פה אטומים
אנשים פה אטומים
וואוו מהמם
שואל השאלה:
אפשר לדבר בלי הכללה, אני מאוד אוהבת את סטיפס אבל לצערי יש כאן המון אטאיסטים שכל מילה שבנאדם מוציא מהפה שלו שקשורה לדת/הדרת נשים/להטב וכל נושא אחר, ישר מקשרים אותה לכל הדתיים לכל המאמינים, שבתכלס אני הבנאדם הכי פמיניסטי וליברלי בעולם ואני הכי מאמינה באלוקים בלב שלם, וגם בחלק המרבנים, ולצערי מכלילים אותי בכל האמירות האלו ומכלילים את האמונה שלי באותם האנשים שאומרים שטויות, לפעמים כשאיזה רב מוציא איזשהי מילה על משהו אני לא נכנסת לאתר הזה כדי לא להעלב או להתעצבן מהאטימות ומהכללות פה של אנשים.
אפשר לדבר בלי הכללה, אני מאוד אוהבת את סטיפס אבל לצערי יש כאן המון אטאיסטים שכל מילה שבנאדם מוציא מהפה שלו שקשורה לדת/הדרת נשים/להטב וכל נושא אחר, ישר מקשרים אותה לכל הדתיים לכל המאמינים, שבתכלס אני הבנאדם הכי פמיניסטי וליברלי בעולם ואני הכי מאמינה באלוקים בלב שלם, וגם בחלק המרבנים, ולצערי מכלילים אותי בכל האמירות האלו ומכלילים את האמונה שלי באותם האנשים שאומרים שטויות, לפעמים כשאיזה רב מוציא איזשהי מילה על משהו אני לא נכנסת לאתר הזה כדי לא להעלב או להתעצבן מהאטימות ומהכללות פה של אנשים.
אנונימית
עצוב שאנשים מתנהגים ככה
באותו הנושא: