התחברות
הרשמה
מה זה אומר כשמישהו רושם א- או ב-??
18 ביוני 2020, 15:29
מושגים
מה זה
4 תשובות
שואל השאלה:
הבנתי תודה
W
WalakMe
אין לו מה להגיד
Ben
אין לו מילים, שהוא ממש מופתע
P
Pretzel logic
כאילו נקטעו לו המילים
א
אין לי שם, תתמודדו
באותו הנושא:
מה זה אומר כשמישהו רושם: "k"?
מה זה אומר כשמישהו רושם Idec
מה זה אומר כשמישהו רושם לי asl? מה הוא רוצה?
מה הכוונה כשמישהו רושם לי פיניטו לה קומדיה?
כשמישהו אומר למישהי "נפל לך" ולא נפל לה כלום, מה זה אומר?
כשמישהו באנגלית אומר "Im six seven" והוא מתכוון לגובה שלו, כמה זה אומר?
כשמישהו אומר לי: "אני אמות בלעדייך" מה זה אומר, למה הוא התכוון?
מה אומר כשמישהו אומר שהוא אוהב את התמימות שלי?
האם באתיופיה כשמישהו נולד אז רושמים נתונים, כמו למשל תאריך לידה וזה?
כשמישהו רושם לך whatup מה לרשום בחזרה?
כשמישהו רושם לך. אני בסדר איך בלימודים